420 millióból marketingezik a magyar tejet
Minden eddiginél nagyobb marketingkampány indul a magyar tej népszerűsítéséért – jelentett be Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter csütörtökön, Budaörsön az egyik áruházláncban tartott sajtótájékoztatón.
A tárcavezető kiemelte, hogy a 420 millió forintos, a Földművelésügyi Minisztérium (FM), a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács és a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum közös programjának célja, hogy minél több magyar tejet vásároljanak a magyar a fogyasztók.
A kampány nem véletlen, hiszen a tejágazat az összeomlás szélén áll. Hiába segítette ki nemrégiben a kormány a tejeseket és az sem sokat használt még, hogy a Nébih büntetett a tisztességtelenül alacsony árak miatt, vagy hogy februárban beharangozták az ötpontos tervet. A szakma nem adta fel még áfacsökkentést szorgalmazó törekvéseit sem.
Source: 24 teszt